fbpx

FAQ

  • Erbjuder ni delbetalning?
  • Erbjuder ni inredningshjälp?
    • Absolut! Vår erfarna personal hjälper gärna till med att inreda antingen delar av, eller hela ditt hem. Kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.
  • Kan jag köpa ny klädsel till min soffa?
    • Ja, har din soffa avtagbar klädsel så går det oftast bra att beställa en ny. Pris och tillvägagångssätt varierar beroende på vilken tillverkare soffan har. Kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.
  • Finns det fler utföranden än vad ni visar på hemsidan?
    • Ja, på vår hemsida visar vi enbart ett fåtal utföranden. Vill ni beställa en vara i ett annat utförande så kan ni göra det genom att kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se, 08-560 340 40 alternativt genom att besöka oss i butik.
  • Vilka betalningsalternativ kan jag välja mellan?
  • Levererar ni utanför Sverige?
    • Det går oftast att lösa. Kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.
  • Bär ni in mina möbler som jag beställt?
    • Ja, I Storstockholm erbjuder vi denna tjänst utan kostnad när du handlar för över 10.000 kr. I tjänsten ingår även enklare montering samt att vi tar med oss emballaget när vi går. Denna tjänst erbjuder vi endast i Stockholm. Läs mer
  • Varan som levererades har en skada. Hur går vi vidare?
    • Detta ska noteras på följesedeln innan du signerar. För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver skadan dokumenteras och beskrivas i bild och text. Maila till support.inne@ekeromobler.se

 


 

Har du en annan fråga?

📞 08 – 560 340 40

📨 support.inne@ekeromobler.se