Ja, vi erbjuder delbetalning via Ecster som är ett dotterbolag till Handelsbanken.
Läs mer om betalningsvillkoren här.
Absolut! Vår erfarna personal hjälper gärna till med att inreda antingen delar av, eller hela ditt hem. Kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.
Ja, har din soffa avtagbar klädsel så går det oftast bra att beställa en ny. Pris och tillvägagångssätt varierar beroende på vilken tillverkare soffan har. Kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.
Ja, på vår hemsida visar vi enbart ett fåtal utföranden. Vill ni beställa en vara i ett annat utförande så kan ni göra det genom att kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se, 08-560 340 40 alternativt genom att besöka oss i butik.
I samarbete med Ecster så erbjuder vi dessa betalningsalternativ på vår hemsida:
Det går oftast att lösa. Kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.
Ja, I Storstockholm erbjuder vi denna tjänst utan kostnad när du handlar för över 10.000 kr. I tjänsten ingår även enklare montering samt att vi tar med oss emballaget när vi går. Denna tjänst erbjuder vi endast i Stockholm. Läs mer
Detta ska noteras på följesedeln innan du signerar. För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver skadan dokumenteras och beskrivas i bild och text. Maila till support.inne@ekeromobler.se