fbpx

Frågor & svar

  • Erbjuder ni delbetalning?

    Ja, vi erbjuder delbetalning via Ecster som är ett dotterbolag till Handelsbanken.
    Läs mer om betalningsvillkoren här.

  • Erbjuder ni inredningshjälp?

    Absolut! Vår erfarna personal hjälper gärna till med att inreda antingen delar av, eller hela ditt hem. Kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.

  • Kan jag köpa ny klädsel till min soffa?

    Ja, har din soffa avtagbar klädsel så går det oftast bra att beställa en ny. Pris och tillvägagångssätt varierar beroende på vilken tillverkare soffan har. Kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.

  • Finns det fler utföranden än vad ni visar på hemsidan?

    Ja, på vår hemsida visar vi enbart ett fåtal utföranden. Vill ni beställa en vara i ett annat utförande så kan ni göra det genom att kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se, 08-560 340 40 alternativt genom att besöka oss i butik.

  • Vilka betalningsalternativ kan jag välja mellan?

    I samarbete med Ecster så erbjuder vi dessa betalningsalternativ på vår hemsida:

  • Levererar ni utanför Sverige?

    Det går oftast att lösa. Kontakta oss på support.inne@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.

  • Bär ni in mina möbler som jag beställt?

    Ja, I Storstockholm erbjuder vi denna tjänst utan kostnad när du handlar för över 10.000 kr. I tjänsten ingår även enklare montering samt att vi tar med oss emballaget när vi går. Denna tjänst erbjuder vi endast i Stockholm. Läs mer

  • Varan som levererades har en skada. Hur går vi vidare?

    Detta ska noteras på följesedeln innan du signerar. För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver skadan dokumenteras och beskrivas i bild och text. Maila till support.inne@ekeromobler.se

Har du en annan fråga?

📞 08 – 560 340 40

📨 support.inne@ekeromobler.se