Frågor & Svar

  • Erbjuder ni delbetalning?

    Ja, vi erbjuder delbetalning via Klarna.
    Läs mer om betalningsvillkoren här.

  • När levereras varan?

    Vi kontaktar er när vi har varan på plats och kommer överens om en lämplig tid och dag.
    Beställningsvaror levereras till oss och sedan hör vi av oss och kommer överens om en lämplig tid och dag.

  • Finns det fler utföranden än vad ni visar på hemsidan?

    Ja, på vår hemsida visar vi enbart ett fåtal utföranden. Vill ni beställa en vara i ett annat utförande så kan ni göra det genom att kontakta oss på info.ute@ekeromobler.se, Vxl 08-560 340 40, Utemöbler direkt 08-55104050 alternativt genom att besöka oss i butik.

  • Kan jag köpa reservdelar?

    Ja, Om vi får varumärke, produktnamn och gärna ett kvitto så vi får inköpsdatum tillsammans med ett foto så gör vi det vi kan för att få fram det som behövs. Kontakta oss på info.ute@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.

  • Vilka betalningsalternativ kan jag välja mellan?

    I samarbete med Ecster så erbjuder vi dessa betalningsalternativ på vår hemsida:

  • Levererar ni utanför Sverige?

    Det går oftast att lösa. Kontakta oss på info.ute@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.

  • Varan som levererades har en skada. Hur går vi vidare?

    Detta ska noteras på följesedeln innan du signerar. För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver skadan dokumenteras och beskrivas i bild och text. Maila till info.ute@ekeromobler.se

  • Bär ni in mina möbler som jag beställt?

    Ja, I Storstockholm erbjuder vi denna tjänst utan kostnad när du handlar för över 10 000 kr. I tjänsten ingår även enklare montering samt att vi tar med oss emballaget när vi går. Denna tjänst erbjuder vi endast i Stockholm.

Har du en annan fråga?

📞 08 – 560 340 40

📨 info.ute@ekeromobler.se