Ja, vi erbjuder delbetalning via Klarna.
Läs mer om betalningsvillkoren här.
Vi kontaktar er när vi har varan på plats och kommer överens om en lämplig tid och dag.
Beställningsvaror levereras till oss och sedan hör vi av oss och kommer överens om en lämplig tid och dag.
Ja, på vår hemsida visar vi enbart ett fåtal utföranden. Vill ni beställa en vara i ett annat utförande så kan ni göra det genom att kontakta oss på info.ute@ekeromobler.se, Vxl 08-560 340 40, Utemöbler direkt 08-55104050 alternativt genom att besöka oss i butik.
Ja, Om vi får varumärke, produktnamn och gärna ett kvitto så vi får inköpsdatum tillsammans med ett foto så gör vi det vi kan för att få fram det som behövs. Kontakta oss på info.ute@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.
I samarbete med Ecster så erbjuder vi dessa betalningsalternativ på vår hemsida:
Det går oftast att lösa. Kontakta oss på info.ute@ekeromobler.se eller 08-560 340 40 för mer information.
Detta ska noteras på följesedeln innan du signerar. För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver skadan dokumenteras och beskrivas i bild och text. Maila till info.ute@ekeromobler.se
Ja, I Storstockholm erbjuder vi denna tjänst utan kostnad när du handlar för över 10 000 kr. I tjänsten ingår även enklare montering samt att vi tar med oss emballaget när vi går. Denna tjänst erbjuder vi endast i Stockholm.